Veelgestelde vragen

Is er WiFi beschikbaar bij Happy Italy?

In onze restaurants kun je gebruik maken van ongelimiteerd en gratis internet.

Hoe kan ik een Happy Italy cadeaukaart bestellen?

De Happy Italy cadeaukaart is leuk om te geven én om te krijgen! Je bestelt onze cadeaukaart eenvoudig online en ontvangt deze vervolgens direct digitaal in jouw mailbox. Maak jouw cadeau extra leuk met een persoonlijke boodschap.

Voorwaarden:
– De Happy Italy cadeaukaart kan, in delen of in één keer, worden besteed in onze restaurants.

– De Happy Italy cadeaukaart is niet inwisselbaar voor contanten en kan niet opnieuw worden opgeladen.

– De Happy Italy cadeaukaart is vanaf de aankoopdatum twee jaar geldig.

Let op: De Happy Italy cadeaukaart is alleen in onze restaurants geldig en is dus niet geldig voor take away of delivery bestellingen.

Wat is mijn Happy Italy cadeaukaart saldo?

Je kunt gemakkelijk online je saldo van de cadeaukaart checken, of kom langs in één van onze restaurants.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Happy Italy?

Bij Happy Italy kan je met zowel contant geld als je pinpas betalen. Visa, Mastercard en American Express worden eveneens geaccepteerd.

Heeft Happy Italy een bezorgservice?

Happy Italy biedt sinds kort een bezorgservice aan via Uber Eats en Thuisbezorgd. Binnenkort is het ook mogelijk om via onze eigen website je Happy Italy gerechten thuis te laten bezorgen.

Zijn er franchisemogelijkheden bij Happy Italy?

Nee, er zijn geen franchisemogelijkheden.

Wanneer gaat er een nieuwe Happy Italy open in mijn gewenste plaats?

Wij kondigen graag aan dat wij in een bepaalde plaats gaan openen, om de Happiness alvast te verspreiden. Echter kunnen wij verder  niets inhoudelijks vertellen over wanneer een opening plaatsvindt, buiten onze social media kanalen en website om. Daar hebben wij voor gekozen om teleurstellingen te voorkomen, mocht een opening uitlopen. Nog even geduld dus! 😉

Zijn huisdieren welkom bij Happy Italy?

Vanwege hygiënische redenen kunnen wij helaas geen toegang verlenen aan huisdieren bij Happy Italy. Op onze terrassen zijn huisdieren aangelijnd wel welkom. Vanzelfsprekend maken wij voor hulphonden altijd een uitzondering.

Kan ik telefonisch een bestelling doen bij Happy Italy?

Het is niet mogelijk om telefonisch te bestellen. Je kunt je bestelling plaatsen via het delivery platform of in onze restaurants, waarna je de keuze hebt om de bestelling mee te nemen of te nuttigen in ons restaurant.

Kan ik algemene informatie over Happy Italy krijgen voor mijn studie?

Wij danken je voor je interesse om Happy Italy te betrekken bij je studie. Happy Italy heeft de keuze gemaakt om alleen studenten die stage bij Happy Italy lopen in detail te helpen bij het beantwoorden van vragen ten behoeve van hun studie. Omdat we dit soort vragen regelmatig krijgen, kunnen we er helaas niet persoonlijk op ingaan.

Wat zijn de voorwaarden van de Bioscoop actie?

Spelregels
Nuttig een pizza of pasta bij een van onze vestigingen en ga daarna voor maar €15,50 naar de film bij een van de aangesloten bioscopen van de Nationale bioscoopbon. Let op! De actie geldt alleen als je éérst een gerecht nuttigt bij Happy Italy en daarna (na een bioscoop voucher te hebben ontvangen van één van onze Happy medewerkers) naar de film gaat.

Uitzonderingen
Van tevoren een film reserveren en daarna voor een gereduceerd bedrag eten bij Happy Italy is niet mogelijk. Ook eerst naar de film gaan en daarna met korting eten bij Happy Italy is geen onderdeel van de actie.

Kan ik het meubilair of de bedrijfskleding van Happy Italy kopen?

Het is helaas niet mogelijk om het meubilair of de bedrijfskleding van Happy Italy te kopen.

Contact

Is je vraag nog niet beantwoord? Of heb je nog tips, aan-  of opmerkingen, stuur dan gerust een e-mail naar BEHAPPY@HAPPYITALY.NL

Ontevreden?

Happy Italy heeft kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Toch kan het natuurlijk een keer voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent. Mocht dit het geval zijn, kun je een mail sturen naar BEHAPPY@HAPPYITALY.NL. Mail ons je opmerking, je kassabon en bankafschrift met omschrijving van je bestelling, zodat wij dit kunnen behandelen. Graag ook met je telefoonnummer. Let op: zonder kassabon en bankafschrift wordt de mail niet in behandeling genomen.